سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

021-22356559

سرم طلا جوانساز و کلاژن ساز

سرم طلا
فهرست مطالب

سرم طلا چیست و چه کاربردی دارد؟

سرم طلا، یکی از سرم های پوستی بسیار معروف است که در آن از ذرات بسیار ریز طلای 24 عیار استفاده شده است. در حقیقت سرم طلا به آبرسانی، درخشانی و جوان سازی پوست کمک می‌کند. در دنیای امروز یکی از مهم ترین معیار های زیبایی داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک است. همراه با افزایش سن خطوط صورت و چین و چروک نیز پدیدار می‌شوند.

علت اصلی این مسئله کاهش میزان کلاژن سازی پوست است. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال بکارگیری روش هایی برای کلاژن سازی و صاف و زیبا نگهداشتن پوست خود هستند. برای جوانسازی و کلاژن سازی پوست راهکار های متعددی وجود دارد. سرم طلا در دسته محصولات مراقبت پوستی قرار دارد و علاوه بر سایر خواص طبیعی دارای ویژگی کلاژن سازی و پیشگیری از پیری پوست نیز می‌باشد.

جالب است بدانید که از زمان مصر باستان و در میان مصریان، طلا به عنوان یک محصول پیری شناخته شده است. به همین منوال، امروزه حتی علم پزشکی نیز به این مسئله پی برده و آن را به اثبات رسانده است. در ترکیبات طلا مواد ارزشمندی وجود دارد که به موجب زیبایی و جوانی پوست می‌شود.

بنابراین برند های معتبر تولید کننده محصولات مراقبت از پوست تصمیم گرفتند که برای تاثیرگذاری بیشتر، در محصولات مراقبت از پوست خود از ذرات بسیار ریز طلا استفاده کنند. سرم طلا نیز یکی از محصولاتی است که این روزها از محبوبیت زیادی برخوردار است.

به علاوه طلا، سلول ها را محکم و روند پیری پوست را کند می‌کند؛ همچنین چین و چروک و تیرگی های پوستی را هم کاهش می‌کند. در واقع این ذزات طلا، به صورت خالص و یا به همراه ترکیبات مفید مثل هیالورونیک اسید، کلاژن و روغن های گیاهی در انواع مختلف سرم ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود هیالورونیک اسید در ترکیبات سرم طلا موجب آبرسانی بیشتر به پوست می‌شود و حضور کلاژن نیز موجب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌گردد.

علاوه بر همه بر این ها، طلا دارای خواص مختلف و متعددی است که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند که توسط متخصصان حرفه ای پوست و مو در سراسر جهان نیز تایید شده است. سرم طلا جوانساز یاس وگان یکی از محصولاتی است که علاوه جوانسازی موجب کلاژن سازی پوست هم می‌شود.

سرم طلا چیست و چه کاربردی دارد؟

 

فواید استفاده از سرم طلا

در سال های اخیر استفاده از سرم های طلا در میان مردم بسیار رایج شده است. همچنین در گذشته های دور نیز از طلا برای درمان مشکلات مختلف پوستی در محصولات مراقبت پوستی استفاده می‌شد. این سرم دارای خواص بسیار زیادی می‌باشد که در ادامه به بررسی برخی از آن ها می‌پردازیم:

کاهش خطوط ریز، چین و چروک و لکه های پوستی

همه ما آرزوی پوستی صاف، سالم،بدون چین و چروک و لکه را داریم. برای تحقق این امر باید مراقبت پوستی صحیح، منظم و مداوم داشته باشیم. سرم طلا حاوی ذزات ری طلا می‌باشد که این ذرات سلول های پایه پوست را که موجب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود را فعال کنند. به این ترتیب پین و  چروک، خطوط ریز و لکه ها و نواقص پوست کاهش یافته و پوست شما جوان تر خواهد شد.

تحریک سلول های پوست

در سرم طلا یکسری یون وجود دارد که این یون ها موجب تحریک سلول ها، اعصاب و عروق می‌شود و به علاوه به بهبود گردش خون در پوست کمک می‌کنند. در نتیجه متابولیسم یا سوخت و ساز سلول های پوست و ترشح مواد زائد افزایش می‌یابد. در نهایت با دفع مواد اضافی و نامناسب برای سلول ها، پوست صورت شما سالم و شاداب خواهد شد.

جلوگیری از پیری زودرس پوست

خشکی پوست سر آخر منجر به پیری زودرس آن خواهد شد و پوست شما زا مسن تر نشان خواهد داد. اما استفاده از سرم طلا از این اتفاق جلوگیری می کند چرا که استفاده از ذزات طلا در این محصول موجب کاهش خشکی و افزایش متابولیسم پوست صورت می‌شود. به این ترتیب روند پیری پوست به تعویق می‎‌افتد.

فواید استفاده از سرم طلا

روشن سازی پوست

سرم طلا موجب حفظ سلامت سلول ها می‌شود در به همین دلایل بسیازی از افراد معتقدند که این عنصر موجب روشن سازی و شفافیت پوست می‌شود. از این سرم می‌توانید رفع جای جوش و آکنه های پوستی نیز استفاده کنید. جالب است بدانید که کلئوپاترا، فرمانروای زیبای مصر به منظور مراقبت و جوانسازی پوست خود دائما از ماسک طلا استفاده می‌نمود.

کاهش روند تخریب کلاژن پوست

کلاژن از زمان تولد در بدن شما تولید می‌شود و وظیفه آن ایجاد انعطاف پذیری برای بافت های مختلف است. کلاژن موجب صاف، نرم و سفت شدن پوست و درخشان سازی مو ها می‌شود اما نکته بد ماجرا اینجاست که حدودا پس از 25 سالگی است که به مرور زمان این کلاژن ها تخریب می‌شوند. دقیقا در همین است که ما متوجه تغییرات بسیاری از جمله شل شدن و کاهش خاصیت ارتجاعی در پوست خود می‌شویم. حال سوال اینجاست که مزیت استفاده از سرم طلا برای پوست های صاف و سالم چیست؟ این سرم مراقبت پوستی موجب کند شدن روند تخریب و کاهش کلاژن در سلول های پوست می‌شود.

بهبود آسیب های ناشی از اشعه مضر خورشید

اگر شما هم جزو افرادی هستید که نگران شدن و آفتاب سوخنگی بر اثر نور خورشید هستید، سرم طلا برای شما گزینه مناسبی است. ملانین نوعی رنگدانه پوست است که بر رنگ پوست، چشم و مو تاثیرگذار است. در صورت قرار گرفتن زیر نور خورشید این رنگدانه ها باعث تیره شدن پوست خواهند شد. سرم طلا تولید ملانین پوست را کاهش می‌دهد و به این ترتیب از تیرگی پوست جلوگیری می‌کند بنابراین می‌تواند به بخشی از مراقبت پوستی در برابر نور آفتاب تبدیل شود.

فواید استفاده از سرم طلا

بهبود حساسیت های پوستی

از زمان های قدیم مصری ها معتقد بودند که طلا خاصیت دارویی دارد و برای درمان بخشی از بیماری ها نیز موثر است. حال پس از گذشت سال ها و در حال حاضر محققان نیز خاصیت آنتی اکسیدانی سرم طلا را تایید کرده اند. در نتیجه این خاصیت عملکرد این سرم به گونه ای است که موجب کاهش حساسیت های پوستی و در نتیجه کاهش آکنه در پوست می‌شود.

بهبود التهاب پوست

طلا ماده بسیار مفیدی است که دارای خواص بسیار زیادی است که پیش تر به بخشی از آن ها اشاره کردیم. یکی دیگر از این خواص خاصیت ضد باکتریایی و ضد التهابی است. به همین دلیل است که طلا اجازه ورود اکسیژن به سلول ها را می‌دهد و همین امر موجب تجدید و بازسازی سلول های پوست می‌شود. در نتیجه سرم طلا موجب تسریع در ترمیم زخم و التهابات پوستی و جوان‌سازی پوست می‌شود.

افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

با افزایش سن و به مرور زمان خاصیت ارتجاعی پوست کاهش یافته و در نتیجه با افتادگی پوست مواجه خواهیم شد. الاستین یکی از پروتئین های موجود در پوست است که در حفظ خاصیت ارتجاعی پوست بسیار تاثیر گذار است.  سرم طلا، موجب کاهش تجزیه الاستین در پوست می‌شود. در نتیجه استفاده مداوم و منظم از این سرم حاوی طلا موجب جلوگیری از افتادگی پوست می‌شود و بهشما کمک می‌کند که صاف و محکمی داشته باشید.

درخشان کننده پوست

سرم طلا حاوی ذرات بسیار طلا است که به طور کامل جذب پوست می‌شوند و موجب درخشندگی بسیار زیاد پوست خواهند شد. این سرم موجب رطوبت رسانی و حفظ نرمی و لطافت پوست نیز می‌شود در نهایت به شما کمک می‌کند پوست سالم، شاداب و درخشانی داشته باشید.

تاثیر سرم طلا بر زیبایی پوست

همانطور که پیش تر اشاره شد، دلیل نامگذاری سرم طلا به این نام به علت وجود ذزات بسیار ریز طلای 24 عیار می‌باشد. این محصول به همراه دیگر مواد مغذی و مفید برای پوست با یکدیگر ترکیب شده و در اختیار شما قرار گرفته است. یکی از مهم ترین تفاوت های این سرم با سایر سرم های طلا افزایش و تسریع در روند کلاژن سازی است.

  • کاهش چین و چرو ک های پوست
  • صاف و یکدست کردن صورت
  • آبرسانی و مرطوب کردن پوست
  • آنتی اکسیدان بودن
  • احیای بافت پوست
  • بهبود التهاب پوست

تاثیر سرم طلا بر جای جوش

مطالعه‌هایی در حوزه زیبایی و پوست‌شناسی نشان داده‌اند که سرم طلا ممکن است به عنوان یک درمان موثر برای کاهش ظاهر جای جوش‌ها در پوست اثرگذار باشد. این پژوهش‌ها نشان داده‌اند که اسیدهای آمینه و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در سرم طلا می‌توانند بهبودی قابل توجهی در پوست ایجاد کنند.

در یک مطالعه انجام شده در سال 2018 در “Journal of Drugs in Dermatology”، استفاده از سرم طلا به عنوان یک عامل ضد التهاب و تقویت‌کننده پوست برای کاهش جای جوش‌ها بررسی شده است. نتایج نشان داد که استفاده از سرم طلا منجر به کاهش قابل توجهی در اندازه، رنگ و قابلیت مشاهده جای جوش‌ها در پوست شد.

بیشترین اثر را سرم‌های حاوی ذرات نانو طلا از خود نشان دادند، به دلیل قابلیت بالقوه آن‌ها برای نفوذ به عمق پوست و فعالیت در سطوح پایین‌تر پوست. این ذرات نانو طلا می‌توانند بهبودی قابل توجهی در تولید کلاژن و الاستین پوست داشته باشند، که این بازسازی باعث کاهش ظاهر جای جوش‌ها و بهبود نسبی ترک‌های جای گذشته از جوش‌ها می‌شود.

به هر حال، همواره مهم است که پیش از استفاده از هر محصولی بر روی پوست، از جمله سرم طلا، با یک پزشک پوست مشورت شود، به خصوص اگر شما مشکلات خاصی مانند حساسیت پوستی دارید.

ویژگی های یک سرم طلا عالی

ویژگی های یک سرم طلا عالی

  • تحریک سلول های پوست
  • کاهش خطوط ریز، چین و چروک و لکه های پوستی
  • درخشان سازی پوست
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس پوستی
  • روشن کنندگی پوست
  • بهبود التهابات پوستی
  • کاهش یافتن روند تخریب کلاژن پوست
  • بهبود حساسیت های پوستی
  • درمان آسیب های ناشی از نور مضر خورشید

طرز استفاده از سرم طلا

می‌توانید از سرم طلا یاس وگان در دو نوبت صبح و شب استفاده کنید. طریقه استفاده از این سرم طلا نیز دقیقا مانند سایر سرم های بهداشتی صورت است. به این صورت که ابتدا باید صورت خود را با شوینده مخصوص پوست خود بشویید.سپس پوست خود را به آرامی خشک کنید پس از خشک شدن صورت تونر بزنید. چند دقیقه صبر کنید تونر جذب پوست شود و بلافاصله پس از آن مقداری از سرم را بر روی دستان خود بریزید و به آرامی و به صورت دورانی ماساژ دهید.

جهت جلوگیری از برخورد سرم با نواحی اطراف چشم و سهولت کار می‌توانید از برس های ریز استفاده کنید. مدت زمان جذب کامل سرم حدود 10 دقیقه می‌باشد. استفاده از این محصول برای تمامی دوره های سنی مجاز است اما بهترین دوره استفاده، زمانی است که سلول های پوستی کم کم شروع به پیر شدن می‌کنند. در ضمن برای تاثیر گذاری بیشتر و مشاهده بهترین نتایج باید به صورت منظم و مطابق دستور االعمل ذکر شده از سرم استفاده کنید.

نکات استفاده از سرم طلا

  • برای جلوگیری از حساسیت احتمالی و  بروز عوارض سرم طلا برای افراد با پوست بسیار حساس و دارای درماتیت، بهتر است سرم را قبل از استفاده روی بخش کوچکی از پوست امتحان کنید.
  • توجه داشته باشید که مانند بسیاری از سرم‌ها، سرم طلا نیز برای اثربخشی نیاز به زمان دارد و نباید بلافاصله پس از مصرف، انتظار معجزه از آن را داشته باشید.
  • بهترین سن برای استفاده از سرم طلا، در دهه سوم زندگی و شروع سی سالگی است که روند پیری سلول پوست آغاز می‌شود.
  • فراموش نکنید که همه سرم‌های طلا موجود در بازار، قدرت یکسانی ندارند و نباید تنها به‌دلیل نام سرم و کرم سرم طلا، هزینه زیادی برای آن بپردازید. برای مشاهده حداکثر عملکرد، بهتر است بهترین مارک سرم طلا را انتخاب کنید تا از وجود طلای واقعی و اثربخشی آن مطمئن باشید.

منابع : 

https://www.vanititi.com

https://leafjuiceskincare.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری