سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

021-22356559

کپسول لاغری گیاهی و تاثیرات آن

فهرست مطالب

کپسول لاغری گیاهی و تاثیرات آن

لاغری و تناسب اندام از جمله مواردی است که بسیاری از افراد از پیر و جوان در سودای رسیدن به آن هستند. به طور کلی تناسب اندام مزایای بسیار زیادی برای افراد به همراه داشته که از جمله آن می‌توان به سلامتی و اعتماد به نفس بالاتر اشاره کرد.

همان گونه که می‌دانید اضافه وزن، خود به تنهایی یکی از دلایل اصلی ابتلا به بیماری‌های مختلف از جمله دیابت نوع2، فشار خون بالا، بیماری کبد چرب غیر الکلی، بیماری های کیسه صفرا و … محسوب می‌شود. به همین دلیل است که بیشتر افرادی که ئارای اضافه وزن هستند به دلایلی نظیر کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌هایی که با اضافه وزن همراه هستند، به فکر لاغری و کاهش وزن می‌افتند.

در سال‌های اخیر بحث زیبایی و تناسب اندام هم به این مسئله اضافه شده و در نتیجه بسیاری از افراد به ویژه خانم‌ها به دنبال پیدا کردن روش‌هایی برای کاهش وزن هستند. تقاضای بالا سبب شده است تا امروزه شاهد وجود روش‌های بسیار متنوعی برای کاهش وزن و رسیدن به لاغری باشیم که یکی از این روش‌ها مصرف دارو‌هایی نظیر کپسول لاغری است.

کپسول لاغری خود دارای انواع مختلفی بوده و هر یک از آن‌ها نیز دارای میزان اثر بخشی خاص خود هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تأثیر کپسول لاغری با ما همراه باشید.

تاثیرات کپسول لاغری گیاهی

تاثیرات کپسول‌های گیاهی لاغری ممکن است با توجه به ترکیبات و مواد موجود در آن‌ها متفاوت از همدیگر باشند. این ترکیبات می‌توانند شامل: عصاره‌های گیاهی مختلف، انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی و… باشند. در نتیجه، تاثیرات آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود.

تاثیرات کپسول لاغری گیاهی

کاهش اشتها

اشتها و میل بسیار زیاد به مصرف مواد غذایی باعث می‌شود تا افراد در طول روز حجم بسیار زیادی از مواد غذایی را مصرف کرده و در نتیجه کالری زیادی نیز دریافت می‌کنند. که بخشی از آن به صورت طبیعی توسط بدن به سوخت و ساز تبدیل شده و از بین می‌رود و بخش اضافی آن هم به صورت توده های چربی در بدن ذخیره می‌شود.

از مهمترین مزایای  کپسول لاغری، کاهش اشتها است. مکانیزم کپسول لاغری، به این گونه است که موجب کاهش اشتها شده تا کالری دریافتی بدن کاهش پیدا کند. از طرفی این قرص‌ها، هورمون‌ها و مواد شیمیایی بدن را بر هم می‌ریزد و آنها را از حالت عادی خارج می‌سازد. در نتیجه این تغییرات هورمون ها و تاثیرگذاری آن ها بر روی سیگنال‌های مغزی حس کاهش اشتها را به شخص القا می‌شود و باعث می شود تا شخص زودتر احساس سیری کند.

افزایش متابولیسم بدن

کپسول لاغری متابولیسم (سوخت و ساز) بدن را افزایش می‌دهد و به دنبال آن باعث کاهش وزن می‌شود. درواقع این کپسول ها به کمک یک روش مصنوعی سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهند یا به بیانی دیگر سرعت تجزیه مواد مغذی به منظور آزاد سازی انرژی مورد نیاز بدن را افزایش می‌دهند. بدین ترتیب، روی لاغری و تناسب اندام تاثیر مستقیم و موثری دارند.

تاثیر مصرف کپسول لاغری گیاهی

کاهش جذب چربی

همان طور که پیش تر اشاره شد کپسول‌ های لاغری گیاهی ممکن است باعث کاهش اشتها شوند به دلیل ترکیبات خاصی که در آن‌ها وجود دارد. برخی از این ترکیبات می‌توانند بر روی سیستم عصبی مرکزی و سیستم هورمونی اثر بگذارند که نهایتاً به کاهش اشتها منجر می‌شود. به عنوان مثال:

تاثیر بر سیستم عصبی مرکزی:

برخی از ترکیبات گیاهی مانند سینفرین و کافئین می‌توانند به عنوان سرکوب‌کننده‌های اشتها عمل کنند. این مواد ممکن است باعث افزایش سطح هورمون‌هایی مانند آدرنالین و دوپامین شوند که در نهایت به کاهش اشتها و افزایش انرژی موجود در بدن منجر می‌شوند.

تاثیر بر هورمون‌های اشتها:

برخی از ترکیبات گیاهی می‌توانند بر روی هورمون‌های مرتبط با اشتها تاثیر بگذارند. به عنوان مثال، گارسینیا کامبوجیا ممکن است باعث افزایش سطح سروتونین در بدن شود که به عنوان یک هورمون سیری و خوشحالی شناخته می‌شود و احساس سیری و رضایت را افزایش می‌دهد.

کنترل نسبت غذاها:

بعضی از کپسول‌های گیاهی ممکن است با افزایش احساس سیری یا تغییراتی در هورمون‌های مرتبط با اشتها، کنترل نسبت غذاها را بهبود بخشند. این به معنای این است که شما احتمالاً کمتر از میزان غذایی که معمولاً مصرف می‌کنید، مصرف خواهید کرد.

با این حال، باید توجه داشت که تاثیرات هر گونه کپسول لاغری گیاهی بر اشتها و وزن بدن ممکن است از فرد به فرد متفاوت باشد و همچنین این ترکیبات ممکن است دارای عوارض جانبی و تداخلات با داروهای دیگر باشند، بنابراین قبل از استفاده از آن‌ها بهتر است با یک متخصص مشورت کنید.

نکات استفاده از کپسول لاغری گیاهی

امروزه برای بسیاری از خانم ها و آقایان، چاقی و یا اضافه وزن به یکی از دغدغه های بسیار مهم تبدیل شده است. به همین دلیل همه افراد بدون در نظر گرفتن جنسیت به دنبال بهترین کپسول لاغری موجود در بازار هستند. امروزه انواع مختلفی از مکمل های چربی سوز توسط برندهای مختلف تولید و عرضه شده‌اند که هر فردی متناسب با نیاز و شرایط بدنی خود می‌تواند اقدام به خرید آن ها نماید.

نکات مصرف کپسول لاغری
چه کسانی می‌ توانند کپسول لاغری مصرف کنند:

برای افرادی که تصمیم به کاهش وزن دارند، در وهله اول ورزش اصولی، منظم و مداوم به همراه یک رژیم غذایی سالم پیشنهاد می‌شود. ورزش بهترین و سالم‌ترین روش برای چربی‌سوزی و کاهش وزن است. اما باید در نظر داشت که در برخی از شرایط رژیم غذایی و ورزش برای چربی سوزی و رسیدن افراد به ورزن ایده ال به اندازه کافی مؤثر نیست. در چنین مواردی پزشک با بررسی شرایط شخص مراجعه‌کننده مصرف کپسول لاغری را به وی پیشنهاد می‌دهد. یکی از این شرایط در مواردی است که شاخص توده بدنی فرد مورد نظر بیشتر از 30 باشد.

  • استفاده از کپسول لاغری کاهش وزن در کنار ورزش و رژیم غذایی مناسب باعث تسریع فرایند لاغری خواهد شد.
  •  وقتی کپسول لاغری با سبک زندگی سالم ترکیب شوند، بیشترین تاثیر را دارند.
  • از بین مکمل‌های کاهش وزن و چربی سوز، سعی کنید سازگارترین را برای بدن خود انتخاب کنید.
  • این کپسول هیچ گونه عارضه ای نداشته و شما عزیزان می‌تونید حتی تا چند دوره از آن استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید که تحت هیچ شرایطی نباید کپسول لاغری را به صورت سرخود مصرف کنید. تنها در صورت سلامت شخص، مصرف کپسول لاغری ایرادی ندارد.
  • برخی از افراد به تشخیص پزشک مجاز به مصرف کپسول لاغری نیستند که از جمله آن می‌توان به زنان باردار،زنان شیرده و افرادی که داروی خاص قلب، معده و دیابت مصرف می‌کنند اشاره کرد.
  • حتما توجه داشته باشید که کپسول لاغری گیاهی فقط مناسب افراد بالای ۱۸ سال است.
  • پیشنهاد می‌شود یک عدد کپسول نیم ساعت قبل نهار و شام میل شود.
  • حتما بعد مصرف کپسول مقداری غذا میل شود و با معده خالی از کپسول استفاده نکنید.
  • برای مشاهده نتیجه عالی رژیم غذایی خود را کنترل کنید و از مصرف شیرینی و چربی صنعتی کاملا بپرهیزید.

درمورد کپسول لاغری گیاهی یاس وگان

این کپسول لاغری در مرحله اول بلغم زداست. حال این سوال پیش می‌آید که بلغم چیست؟ و چه تاثیری بر لاغری دارد؟ بلغم یکی از موادی است که در روده و سیستم گوارشی بدن تولید می‌شود و برای عملکرد صحیح این سیستم ضروری است. اما اگر بلغم بیش از حد تولید شود یا در بدن برای مدت طولانی به جا بماند، ممکن است مشکلاتی مانند یبوست، نفخ، سنگ کلیه و مشکلات مرتبط با گوارشی دیگر ایجاد شود.

به طور تئوری، کاهش بلغم می‌تواند به لاغری کمک کند. به دلیل این دو عامل:

کاهش وزن مایعات:

بلغم اصطلاحاً یک مایع است و اگر این مایع در بدن کاهش یابد، ممکن است وزن بدن نیز کاهش پیدا کند. اما در نظر داشته باشید این کاهش وزن ممکن است ناچیز باشد و برای لاغری بدون کنترل مواد مغذی و تحرک مناسب ممکن است کافی نباشد.

کاهش تورم و نفخ:

برخی از مواد گیاهی یا داروها ممکن است به کاهش تورم و نفخ در بدن کمک کنند، که این مسئله ممکن است به کاهش وزن کمک کند. اما این تاثیرات نیز معمولاً موقتی است و به تغییراتی در ترکیبات مایعات بدن برمی‌گردد.

کپسول لاغری گیاهی

قبل از هر چیز، باید تاکید کنم که کپسول های لاغری ممکن است تاثیرات مختلفی بر شرایط درونی بدن داشته باشند، از جمله تغییرات مثبت و یا ناامیدکننده. اما بسیاری از این تغییرات مخرب می‌توانند از طریق مصرف بیش از حد، تداخل با داروهای دیگر، یا حتی ترکیبات مضر موجود در برخی از قرص‌های لاغری اتفاق بیافتد. در زیر چند تاثیر مخرب احتمالی برخی از این قرص‌ها بر شرایط درونی بدن ذکر شده است:

  1. اختلالات گوارشی: برخی از قرص‌های لاغری ممکن است باعث عوارض گوارشی مانند اسهال، دل‌پیچه، نفخ، یا یبوست شوند.
  2. اختلالات هورمونی: برخی از قرص‌های لاغری ممکن است با تنظیم هورمون‌های بدن مداخله کنند و موجب اختلالات هورمونی شوند که می‌تواند تاثیرات منفی بر روی سلامت جسمی و روانی داشته باشد.
  3. اثرات قلبی و عروقی: برخی از قرص‌های لاغری ممکن است اثرات منفی بر روی سیستم قلبی و عروقی داشته باشند، از جمله افزایش ضربان قلب، فشار خون، یا افزایش خطر بروز اختلالات قلبی.
  4. اختلالات کلیه و کبد: برخی از مواد شیمیایی موجود در قرص‌های لاغری ممکن است سمی باشند و به عضویت‌های حیاتی مانند کلیه و کبد آسیب برسانند.
  5. اعتیاد و وابستگی: برخی از قرص‌های لاغری ممکن است دارای مواد معتادزایی باشند که ممکن است به اعتیاد و وابستگی منجر شوند.
  6. مشکلات تغذیه‌ای: مصرف قرص‌های لاغری ممکن است باعث کاهش جذب مواد مغذی مورد نیاز بدن شود که در نهایت به کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی و مشکلات تغذیه‌ای دیگر منجر می‌شود.

اما فرمول کپسول لاغری گیاهی یاس وگان بسیار تخصصی و انحصاری می‌باشد که تحت نظر پزشکان و پس از بررسی های فراوان و تست های آزمایشگاهی عرضه شده است در نتیجه ترکیبات آن حاوی گیاهان و موادی است که کاملا با یکدیگر سازگار هستند و بدون تغییر مخرب شرایط درونی و کاهش املاح و ویتامین های بدن موجب کاهش وزن خواهد شد.

کپسول لاغری گیاهی
کپسول لاغری یاس وگان به هیچ عنوان باعث تغییر خلق و خو، خشکی دهان، بی خوابی، بی قراری، عصبانیت، سرگیجه، سردرد، اسهال و حالت تهوع  نمیشود.

در ترکیبات این محصول آمفتامین، شیشه، دگزا کورتن و مواد شیمیایی به کار برده نشده است.

کپسول لاغری صددرصد گیاهی یاس وگان ترکیبی از ۱۵ گیاه چربی‌سوز شامل هلیله، زیره، دارچین، زنجبیل و … با طبع متعادل می‌باشد که باعث کاهش اشتها و چربی‌سوزی می‌شود.

جزو بهترین کپسول های لاغری گیاهی محسوب می‌شود که با ترکیبات موثر (تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی) باعث افزایش کلسترول خوب خون و کاهش کلسترول بد خون هم می‌شود.

گیاهان موجود در ترکیبات این محصول به کاهش اشتها، کاهش جذب چربی و افزایش چربی سوزی در بدن کمک شایانی می‌کنند.

موجب کاهش 3 تا 5 کیلو وزن و 1 تا 2 سایز در ماه می‌شود توجه داشته باشید که تأثیر‌گذاری کپسول لاغری در صورتی است که با تغییر سبک زندگی همراه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری