پک گیاهی درمان خشکی لب

پک گیاهی درمان خشکی لب با خاصیت :

  • رفع پوست های مرده
  • رفع و جلوگیری از پوسته پوسته شدن لب
  • نرمی و لطافت بخشی به لب
  • درخشان کننده لب
  • آبرسانی و رفع تیرگی لب

اشتراک گذاری :

تلگرام
واتس‌اپ

قیمت محصول :

Original price was: 1,590,000 ریال.Current price is: 1,390,000 ریال.

پک گیاهی درمان خشکی لب دارای دو محصول می‌باشد که مکمل یکدیگر بوده و استفاده منظم از آن ها به شدت تاثیر گذار خواهد بود. در ادامه به صورت جداگانه به بررسی هر یک از این دو محصول می‌پردازیم :

بالم لب گیاهی : این بالم کاملا گیاهی و دارای بافت سبکی روی لب است. در ترکیبات این محصول کلی ویتامین به کار برده شده است که هرگونه خشکی و پوسته شدن لب ها را درمان می‌کند.

این محصول دارای خواص بسیار زیاد دیگری می‌باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می‌کنیم:نرم کننده قوی پوست لب، رفع خشکی و پوسته پوسته شدن لب، روشن کننده و جلوگیری از تیرگی لب، ویتامینه و آبرسان، رفع ترک لب، ضد حساسیت، براق کننده لب، بدون سرب و مناسب برای همه حتی مادران باردار و شیرده و کودکان.

بالم لب گیاهی

بالم لب گیاهی

 

اسکراب لب : پوست نازک و حساس لب همانند پوست بدن و یا حتی بیشتر از آن نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد. یکی از راه‌های حفظ سلامت لب‌ها، لایه‌برداری است که با اسکراب لب انجام می‌شود.

این محصول باعث از بین‌ رفتن پوست‌های مرده روی لب‌ها و پاک‌سازی آن شده، با افزایش جریان خون در لب‌ها ظاهر آن‌ را شاداب می‌سازد و بنابراین زیبایی و جذابیت لب‌ها را دو چندان می‌کند. اسکراب لب گیاهی یاس وگان علاوه بر انجام تمامی موارد فوق، به دلیل فرمولاسیون گیاهی هیچ گونه خطر و عارضه‌ی احتمالی در بر ندارد.

این محصول به تنهایی دارای تاثیر فوق العاده ای است و استفاده از آن در پک گیاهی درمان خشکی لب موجب افزایش سرعت روند درمان و زیبایی هر چه بیشتر خواهد شد.

اسکراب لب

اسکراب لب

پک گیاهی درمان خشکی لب دارای محصولات کاربردی بوده که هر یک از آن ها به صورت جداگانه با رضایت شدید مشتریان به همراه بوده و ترکیب آن ها اثر بی نظیری خواهد داشت و قیمت این پک نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پک گیاهی درمان خشکی لب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *