پک گیاهی درمانی ضدریزش و تقویت کننده مو

پک گیاهی درمانی ضدریزش و تقویت کننده مو با خاصیت :

  • جلوگیری از ریزش مو
  • رویش و رشد مجدد مو ها
  • ضخیم و حجیم شدن تار مو
  • پک صد در صد گیاهی و تضمینی

اشتراک گذاری :

تلگرام
واتس‌اپ

قیمت محصول :

7,560,000 ریال

پک گیاهی درمانی ضدریزش و تقویت کننده مو دارای سه محصول می‌باشد که مکمل یکدیگر بوده و استفاده منظم از آن ها به شدت تاثیر گذار خواهد بود. در ادامه به صورت جداگانه به بررسی هر یک از این سه محصول می‌پردازیم :

معجون تقویت ریشه مو : یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از ریزش مو، روش خانگی برای تقویت مو می باشد. تقویت ریشه مو در طب سنتی با استفاده از روغن های مختلف سیاهدانه،کندش،رزماری،زیتون،مار…انجام می‌شد.

حال اگر شما همه ی روغن های مفید برای تقویت مو را در یک روغن ترکیبی داشته باشید تاثیر آن چند برابر میشود. استفاده از بهترین روغن برای تقویت ریشه مو که ترکیبی از روغن های گیاهی مفید برای مو است یکی از بهترین روش های خانگی می‌باشد.

این روغن ها حاوی چربی های مفیدی هستند که به سلامت موهای شما بسیار کمک میکند همچنین این روغن ها حاوی اسید های چرب مهم یا همان امگا ۳ هستند که برای تقویت بافت مو های شما بهترین کاربرد را دارد.

همانطور که اشاره شد این معجون دارای خواص فوق العاده ای است اما استفاده از آن در این پک گیاهی درمانی ضدریزش و تقویت کننده مو همراه با دیگر محصولات موجب افزایش سرعت تاثیر این پک خواهد شد.

معجون تقویت ریشه مو

معجون تقویت ریشه مو

 

معجون تقویت ساقه مو : معجون تقویت ساقه مو، ترکیبی از۲۵ روغن تخصصی و تقویتی ضدموخوره، وزی و خشکی ساقه موها است که باعث ضخیم شدن تار موها میشود و به رشد سریع موها کمک می‌کند.

این معجون دارای خواص دیگری می‌باشد از جمله : احیا تار موهای آسیب دیده، آبرسانی قوی به ساقه مو، رفع وزی و گره موها و درمان موخوره. استفاده از این معجون در پک گیاهی درمانی ضدریزش و تقویت کننده مو کاملا مفید و موثر خواهد بود.

معجون تقویت ساقه مو

معجون تقویت ساقه مو

شامپو چهل گیاه : شامپو چهل گیاه یک شامپو سنتی می باشد که از چهل نوع گیاه مفید برای پوست و مو تهیه می شود. این شامپو به دلیل استفاده از گیاهانی مانند : سدر، کتیرا، مورد، کندش،دم‌اسب گل ختمی و غیره در ساخت این شامپو با اکثر مو ها سازگار می باشد و مناسب تمامی جنس مو است.

و دارای خواص دیگری می‌باشد از جمله : ضخیم و حجیم شدن تار مو، تقویت ریشه مو، جلوگیری از ریزش مو، رفع چربی سر و برطرف کننده موخوره.

پک گیاهی درمانی ضدریزش و تقویت کننده مو دارای محصولات کاربردی بوده که هر یک از آن ها به صورت جداگانه با رضایت شدید مشتریان به همراه بوده و ترکیب آن ها اثر بی نظیری خواهد داشت و قیمت این پک نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پک گیاهی درمانی ضدریزش و تقویت کننده مو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *