کرم بازسازی و ترمیم کننده

رفع جای باقی‌مانده زخم و خراش روی پوست
رفع اسکار (برجستگی حاصل از برخورد با لوازم نوک‌تیز)
رفع جای جوش و علائم اگزما
۳۰ گرمی

اشتراک گذاری :

تلگرام
واتس‌اپ

قیمت محصول :

Original price was: 3,290,000 ریال.Current price is: 2,300,000 ریال.

پوست اولین سد دفاعی بدن در برابر میکروب‌هاست که همواره در معرض آسیب‌های متعدد قرار دارد. آسیب‌دیدن پوست در اثر جراحی، بریدگی، جای جوش و غیره ممکن است عزت نفستان را کاهش دهد.

کرم ترمیم کننده گیاهی زخم، علاوه‌بر روغن‌های گیاهی، حاوی ترکیباتی‌ست که به بهبود مشکلات پوستی در کم‌ترین زمان کمک می‌کند.

اولین و اصلی‌ترین مزیت استفاده از این محصول، خاصیت مرطوب‌کنندگی آن‌ست. پوست خشک مستعد آسیب است و دچار مشکلات بسیاری از جمله پوسته‌پوسته‌شدن، خارش و زبری می‌شود.
کرم ترمیم کننده برای رفع این مشکلات و تامین هیدراسیون طولانی‌مدت این پوست‌ها تولید می‌شوند. پوستی نرم و شاداب، عاری از خشکی و آسیب‌های متعدد را با این محصول می‌توانید داشته باشید.

با افزایش سن شاهد چین‌وچروک‌های متعددی روی پوست هستیم. پپتیدهای موجود در کرم های ترمیم کننده، تولید کلاژن و کاهش چین‌وچروک‌ها را به دنبال دارند.

کرم ترمیم کننده تنها محدود به ازبین‌برنده سوختگی، لایه‌برداری و مرطوب‌کنندگی نیستند. در موارد زیادی که پوست دچار آسیب شده، پس از درمان ممکن است جای زخم، به‌صورت برجسته ترمیم شود. از طرف دیگر، نواحی آسیب‌دیده پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید بسیار آسیب‌پذیرند. این کرم‌به ترمیم زودهنگام زخم‌های شما کمک می‌کنند.

کرم ترمیم کننده از محصولات ضروری برای مراقبت از پوست‌اند که بهبود سلامت پوست و ظاهر آن را به دنبال دارد؛ یک هیدراسیون ماندگار با کاهش چین‌وچروک و تسکین التهابات پوستی.
• رفع جای باقی‌مانده زخم و خراش روی پوست
• رفع اسکار (برجستگی حاصل از برخورد با لوازم نوک‌تیز)
• رفع جای جوش و علائم اگزما

کرم ترمیم کننده برای ضدعفونی و تمیز نگه‌داشتن محل زخم، جای جوش، آسیب پوستی، رفع سوزش، رفع قرمزی و خارش زخم‌ها یا لکه‌های پوستی، از بین‌ بردن اثر آفتاب‌سوختگی و بسیاری از مشکلات دیگر استفاده می‌شوند. اگر کمی دقت کنید، خواهید دید که این کاربردها در هر کرمی وجود ندارد و باید متحمل هزینه بیشتری برای تهیه هر کدام از ویژگی‌ها باشید.

ترکیبات و ویژگی های کرم بازسازی و ترمیم کننده خوب

یکی از بارزترین و مهم‌ترین ویژگی‌های کرم ترمیم کننده، چندکاره‌بودن آن‌است. تصور کنید هنگام خرید، با یک کرم حاوی ویژگی‌هایی نظیر مرطوب‌کننده، ترمیم‌کننده، کلاژن‌ساز و آبرسان مواجه می‌شوید. بدون شک، کرم ترمیم‌کننده چندکاره، طرفداران بیشتری از کرمی دارد که فقط دارای یکی از این خصوصیات است.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم بازسازی و ترمیم کننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *