کرم گیاهی ترک پوست

پیشگیری و ترمیم انواع ترک‌ های پوستی
حاوی ترکیبات معجزه آسای پپتیدی با قابلیت سنتز کلاژن و الاستین
سرشار از ترکیبات مرطوب کننده، نرم کننده، ویتامینه و ترمیم کننده پوست
دارای کمپلکس‌ های پیشرفته جهت پوشش وسیع هر سه مرحله التهابی، تخریبی و ترمیمی استرچ مارک
قابل استفاده در دوران بارداری، رژیم‌های غذایی چاقی و لاغری، ورزش‌های سنگین و بدنسازی

اشتراک گذاری :

تلگرام
واتس‌اپ

قیمت محصول :

Original price was: 3,290,000 ریال.Current price is: 2,490,000 ریال.

دارای ترکیبات گیاهی و ویتامین‌های مفید برای از بین بردن ترک‌های پوستی در هر قسمتی از بدن است. نه تنها کاهش دهنده ترک پوست بوده بلکه دارای مکانیسم اثر جلوگیری از ایجاد ترک پوست است. ترک‌های پوستی می‌تواند به هر دلیلی به وجود بیاید اما هر دلیلی که داشته باشد، منظره جالب و خوبی را برای ظاهر پوست ایجاد نمی‌کند. بنابراین برای داشتن ظاهری زیباتر و آراسته تر باید هرچه سریعتر از کرم ترک پوست گیاهی به عنوان بهترین کرم ترمیم ترک پوست؛ برای درمان ترک پوست خود اقدام کنید. یکی از دلایل ایجاد ترک پوستی بر روی پوست زنان، پس از دوران بارداری است. در واقع چاق و لاغر شدن پوست عاملی برای ایجاد ترک پوستی در نواحی خاص و مورد نظر پوست بدن است. با استفاده از کرم ترمیم کننده ترک پوستی دیگر نیازی به انجام عمل‌های جراحی ترمیمی و پلاستیک پوست خطرناک و دارای عوارض جانبی زیاد؛ نیست. دارا بودن کمپلکس‌های پیشرفته جهت پوشش وسیع هر سه مرحله التهابی، تخریبی و ترمیمی استرچ مارک، دارا بودن ترکیبات مرطوب کننده، نرم کننده، ویتامینه، ترمیم کننده پوست و درمان خشکی پوست از فواید کرم ترک پوست پریم است. از کرم ترک پوست علاوه بر از جلوگیری و از بین بردن ترک‌های پوستی و درمان خشکی پوست، می‌توان به عنوان کرم مرطوب کننده هم؛ استفاده کرد. محصولات مون همواره مورد تایید مردم بوده و به دلیل کیفیت بالایی که دارند؛ همیشه جزء پر فروش ترین محصولات زیبایی و مراقبت از پوست بوده است.

ویژگی های اصلی کرم ترک پوست
  • پیشگیری و ترمیم انواع ترک‌ های پوستی
  • حاوی ترکیبات معجزه آسای پپتیدی با قابلیت سنتز کلاژن و الاستین
  • سرشار از ترکیبات مرطوب کننده، نرم کننده، ویتامینه و ترمیم کننده پوست
  • دارای کمپلکس‌ های پیشرفته جهت پوشش وسیع هر سه مرحله التهابی، تخریبی و ترمیمی استرچ مارک
  • قابل استفاده در دوران بارداری، رژیم‌های غذایی چاقی و لاغری، ورزش‌های سنگین و بدنسازی
ترکیبات کرم ترک پوست

در کرم ترک پوست ویتامین‌های مفید و عصاره‌های گیاهی ضروری برای تقویت پوست به کار رفته است که در ادامه مقاله با مهمترین آنها، آشنا خواهید شد.

روغن بادام :

یکی از عصاره‌های گیاهی مفید موجود در کرم ترک پوست روغن بادام است. این روغن سرشار از ویتامین E، یکی از مهمترین و بهترین ویتامین‌ها برای حفظ و ارتقای سلامت پوست است. آنتی اکسیدان‌های موجود در ویتامین E نقش مهمی در جوانسازی پوست دارد. آنها با رادیکال‌های آزاد موجود در اشعه‌های مضر نور خورشید که مسئول پیری و فرسودگی پوست هستند، مبارزه کرده و آنها را از بین می‌برد. بنابراین روغن بادام به صورت ریشه‌ای و موثر آثار چین و چروک، پیری و فرسودگی موجود در لایه شاخی پوست را از بین می‌برند.

روغن نارگیل :

یکی دیگر از ترکیبات مفید و ضروری موجود در کرم ترک پوست روغن نارگیل است. اسیدهای چرب موجود در این روغن گیاهی نقش مهمی در نرمی و لطافت پوست دارند. SPF موجود در روغن نارگیل بین عدد 5 تا 7 است. یک محصول طبیعی برای جلوگیری از آفتاب سوختگی که به تقویت و سلامت پوست افراد کمک زیادی می‌کند.

شی باتر :

شی باتر یکی دیگر از ترکیبات مهم و مفید موجود در کرم ترک پوست است. شی باتر سرشار از اسیدهای چرب و ویتامین‌های مهم و ضروری برای سلامت پوست است. اسیدهای چرپ و ویتامین K موجود در شی باتر به درمان سریع التهابات و تورم‌های پوست کمک می‌کند. شی باتر از خشکی پوست جلوگیری می‌کند و دارای SPF 6 است. این یعنی شی باتر یک محصول طبیعی برای جلوگیری از آفتاب سوختگی خواهد بود. شی باتر به بازسازی سلولی و تولید کلاژن پوست کمک می‌کند.

طرز مصرف کرم ترک پوست

از قرار گرفتن کرم ترک پوست در معرض نور مستقیم خورشید و دسترس کودکان جلوگیری کنید. برای حفظ کیفیت و جلوگیری از خراب شدن، بهتر است که این کرم را در جای خشک و خنک نگهداری شود. طریقه مصرف کرم ترک پوست به این صورت است که ابتدا مقداری از آن را روی قسمت مورد نظر بمدت۴/۵ ساعت استفاده کنید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم گیاهی ترک پوست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *